Lat?

Borde verkligen ta tag i dammsugaren här hemma och mopphinken men jag orkar inte! Zeb sover och jag borde verkligen passa på. Fy, vad jag hatar dessa borde, hela tiden! La mig ner och vila med Zeb förrut men tror ni inte telefonen ringer precis när man slumrat in? Är inte det typiskt eller? Funderade först på att ignorera det men sen blir man ju så förbaskat nyfiken på vem det är. Och när jag väl är uppe kändes det så onödigt att gå och lägga sig igen. Får se om han sover länge kanske jag kryper ner en stund ändå.

Annars då?! Jo, har ätit äcklig mikromat idag. Blev ugnstekt falukorv och potatismos över till lunch till mig idag, men fy vad äckligt det är med mikrovärmd mat. Hur står man ut fem dagar i veckan när man jobbar?

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0