Längtar..

Denna ruskiga, regniga, kalla höstmorgon längtar jag otroligt mycket tillbaka till Cypern;



Den semestern kommer jag leva länge på! Måste ändå säga att det var perfekt att åka den här årstiden, speciellt när vi inte hade någon toppensommar. Man tänker tillbaka på den underbara värmen hela hösten. Bara att spara pengar helt enkelt så vi kan åka snart igen! Jag vill ju till Thailand igen, men där är Eddie lite svår att få med och dessutom kanske 12 timmar på flyg är lite överkurs med småbarn?! Känns lite så, räckte med 4 timmar. Men det finns ju många härliga länder man kan åka till där det är runt 3-5 timmars flygresa. Och det som ni med barn ska tänka på om ni ska ut och resa så är det att busstransfern inte är längre än en timma när ni kommer fram! För det är inte så kul att åka buss med småbarn, det kan jag lova! Nu ska vi inte klaga för Zeb sov den ena bussresan, men när vi skulle hem va han vaken och att underhålla honom en timma på en buss, det är inte så lätt. Så det är ett litet tips, och sen välj barnhotell! Allt som barnsängar, skötbord, matstolar, barnpool, ja allt finns! Till och med sulky finns att hyra!! Det gör ju semestern lite lättare rent praktiskt.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0