Kväll..


Ungefär så här gott sover Zeb i sin säng nu. Ja inte Eddie brevid sig då, för han är ju inte hemma. Kom på att jag knappt har några bilder på Zeb som större när han sover, spädbebis-bilderna där sover han ju nästan på varenda en men nu för tiden. Aja, hittade denna på mina uttröttade pojkar på Cypern.

Zeb han fullkomligt däckade i säng ikväll. Han har kanske sovit 45 minuter sammanlagt under dagen och plussa sen på massa lek och bus med Micaela och Olli, samt besök av barnen Gustafsson nu på kvällen. Ja, då har man en trött Zeb.

Jag har passat på att skriva lite i Zebs första året-bok. Men shit vad fort man glömmer! Kommer tyvärr inte ihåg när han höll huvudet själv första gången osv. Men jag vet ju ändå ungefär hur gammal han är så får skriva cirka helt enkelt. Så det är något jag lärt mig till nästa barn, skriva i direkt! Och inte tro att man ska minnas.

Hepp, min snälla son har pillat bort mellanslags-tangenten och jag får inte dit den ordentligt igen, så orkar inte skriva mer med ett hoppande mellanslag..

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0