Jag flyter..

Emelie och jag har haft lite ensamtid i badhuset nu ikväll, hela 700 meter lyckades vi simma på mindre än en halvtimma. Det tycker jag allt va duktigt för att inte ha simmat på så lång tid. Nu ska vi försöka göra en god vana av det här varje torsdag.

Här hemma möttes jag av en väldigt glad Zeb när jag kom hem. Han hade nog saknat sin gamla mamma lite och ville inte riktigt gå och lägga sig i tid, men halv nio fick jag honom i säng till slut.

Annars så har Eddie hockey-kväll, weeii. Eller inte.. Fördriva lite tid här framför får jag göra nu. Ska leta snygga, alldagliga, bekväma byxor som passar till alla överdelar i Zebs gadreob.

/Tina

Kommentarer
Postat av: Emelie

Härligt med en glad zeb! Trodde som du att han hade somnat..Leo hade precis slocknat när jag kom hem:-) Tack för en trevlig kväll! Puss

2011-09-15 @ 22:26:58 // URL: http://mrsskyline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0