Härlig kväll..

Efter klapp och klang i eftermiddags gjorde Zeb och jag lite ärenden på stan och sen for vi hem till pappan i familjen. Pappan föreslog en promenad hela familjen och det är inte precis varje dag han gör det, så även att jag kände mig seg i kroppen fick det bli så. Gav oss av in mot stan och då kom jag på att man kan ju förena nytta med nöje, Zeb behöver nya långbyxor och pyjamas. Så vi gick ända in till stan, tittade lite i affärer. Hittade naturligtvis inga byxor men en tröja/skjorta hittade Eddie som han tyckte Zeb skulle ha. Sen blev vi så himla hungriga så gick in på shalom och åt middag där. Riktigt vardagsmys att äta ute en kväll mitt i veckan. Sen gick vi sakta hemåt, hämtade ut paket på preemoch var inte hemma fören klockan sju! Härligt, med lite spontan utflykter mitt i veckan. Så lite kan göra mig så glad och uppskatta min familj ännu mer. Så nytankad med massa energi sitter jag nu i soffan och den där segheten jag kände i eftermiddags är som bortblåst.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0