God Morgn Torsdag!

Här vaknade vi ganska utsövda idag klockan 07.20, Zeb vaknade bara en gång i natt!! I och för sig låg han vaken en timma då, men var så nöjd och låg och pratade med sin nalle så mamma kunde slumra ändå.

Idag har vi verkligen fullt upp. Först ska vi till Emelie nu vid 10, hon fyller ju 23 idag! Sen hoppas jag vi hinner hem och äta och Zeb sova innan det är dags för klapp och klang i eftermiddag. Sen ringde pappa och bjöd oss på middag vid 12,30 men där kände jag att det inte riktigt gick ihop sig. Så det fick vi tyvärr tacka nej till. Vissa dagar ska allt hända och vissa dagar är det ingenting, lustigt det där.

Tror hela Sverige chockades i går när våran mest framgångsrika hockey-målvakt omkom i en hemsk flygolycka. Både jag och Eddie blev riktigt rörda här hemma igår, och det känns så orättvist. En ung pappa, varför liksom? Jag är lite skakig än idag och ska se nyheterna här nu, se om de kommit fram till någon orsak. Mina tankar går till hans fru och hans barn. Usch, kan ni själva tänka er in i deras situation?

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0