Fullt upp..

Ja, det är minst sagt vad Zeb och jag har haft idag. Började dagen med en härlig promenad med Emelie och Leo, sen fika och bus för våra små. Efter att de åkt hem satte jag full fart med storstädning här hemma. Sen promenad ner till mor och far för att hämta min bil som varit där på bilvård, storhandling med en trött Zeb vart det sen och sist men inte minst hem och laga mat. Så den här dagen har verkligen gått i ett. Men skönt att få massa måsten avklarade för imorgon ska vi ut till en arbetskollega till mig och hennes son och leka. Och på fredag då har vi lite inbokat på förmiddagen så skönt att ha städning och handling fixat. Och tvättstugan den tog jag ju igår!

Nehej, nu ska jag fortsätta kolla på Bonde söker Fru, det är nämligen min tv-dag idag. Eddie har ju sina hockey-kvällar 3ggr/vecka, så då får jag passa på att titta de andra dagarna.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0