Fredag..

Idag har jag lite fredagskänsla och mysig höstkänsla. Sådana här höstdagar är ju bara för underbara, hög frisk luft och solen som värmer i nacken=) Jag har uträttat lite ärenden på stan nu på förmiddagen och Zeb han har varit på promenad och gungat i lekparken med farmor under tiden. Så nu sover en trött Zeb nere i sängen. Hade tänkt att han skulle va vaken lite längre så kunde vi tagit en promenad och han sovit i vagnen men han slockande i bilen på vägen hem. Så då får jag helt enkelt pyssla lite här hemma under tiden.

Måste göra något åt mina blomlådor. Jag brukar ha ljung i dem på hösten men det är ju snordyrt! Så tänkte faktiskt att jag skulle ta en tripp ut i skogen och se om jag kan hitta lite vild-ljung att ha i lådorna och sen blanda med gran-ris, kan inte det bli snyggt? Och gratis! Får se om Zeb och jag gör det i eftermiddag eller om vi tar det i helgen istället.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0