Dagarna försvinner..

De här sista dagarna har verkligen gått i ett, men nu äntligen har jag en stund över att sätta mig här. Har varit i Jönköping idag och bytt våran bilbarnstol, som gått sönder efter 2 månader. Gick jätte smidigt, så beröm till babyproffsen där! Trodde faktiskt det skulle bli massa strul och grejer. Så nu blev det en Maxi Cosi istället, så hoppas vi blir nöjdare med den=) Passade på att gå en sväng på stan med.

Igår var vi och hälsade på alla våra gamla anhöriga i Boxholm. Hela 3 olika besök hann Zeb och jag med på förmiddagen och nu har jag lite gott samvete igen. Tänk vad de uppskattar när man kommer och hälsar på dem på ålderdomshemmen. Och alla tanter lös upp när Zeb kröp omkring i allrummet, inte bara våra anhöriga. Får försöka åka lite oftare men dagarna försvinner ju bara! På kvällen var det kalas för Zebs farbror som fyllde 13år.

Zeb har släppt många spärrar med, de här dagarna. Han kryper nästan bara (ålar bara när det är riktigt bråttom), ställer sig upp lätt som en plätt och går utefter alla möbler, och byter möbler när typ bordet tar slut kastar han sig mot soffan och tar emot sig och fortsätter gå ut med den. När vi va hos mamma idag försökte han gå utan att hålla sig i men det gick inte så bra..

Nu tycker Zeb jag är väldans tråkig.
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0