allvarligt?

Allvarligt, sänds IDOL en säsong till? Trodde faktiskt att vi sett det sista av idol, men icke! När jag slog på tv:n nu var det minsann idol. Har gillat idol innan, men tycker nog att det gjort sitt nu faktiskt. (Kommer säkert följa det sen ändå, menmen)

Annars rinner snoret ur min näsa konstan och Zebs med, intressant info? Men det verkar onekligen som alla är småförskylda nu. Tillbringade i allafall eftermiddagen på babycafet och sen tog vi en sväng till mina föräldrar och åt nybakta bullar. Zeb lyckades bajsa upp på hela ryggen, tror ni jag hade extrakläder? Nej, naturligtvis inte. Tur att det inte hände någon annanstans, då mamma har lite kläder undanstoppade hemma hos sig sen vi var små. Ibland är saker och ting bara på min sida helt enkelt.

Är så sjukt godis-sugen ikväll så funderar allvarligt på att åka och köpa något. Har försökt proppa i mig melon istället men det hjälper inte! Varför har vi aldrig snask hemma för?! Kanske för jag skulle gå och småäta hela dagarna..

/Tina

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha jag var helt sjukt godissugen i går kväll också! Försökte få Pontus att åka och handla något till mig men inte...Kanske lika bra det:)

2011-09-07 @ 06:58:54 // URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0