Utmanad..

Har blivit utmanad av Linda.
Det går ut på att svara på 5 frågor, skicka vidare till 5 bloggare som alla har under 100 följare!
Så nu börjar vi!

Fråga 1 lyder:
Varför började du blogga?
Från första början vet jag inte riktigt, var nog mest nyfiken på bloggvärlden. Nu bloggar jag mest för att jag tycker om att skriva, för att jag ska minnas allt roligt med Zeb, skriva av mig om allt och inget=)

Fråga 2 lyder:
Vilka bloggar följer du:
Just nu är det faktiskt inte så många längre men en del av dem är;
Sofie
Emelie
Micaela
Linda

Sen naturligtvis en del stora bloggare som ex. Engla och Katrin Zytomierska. 

Fråga 3 lyder:
Favorit färg:
Oj! Det får nog bli lila eller vitt då faktiskt.


Fråga 4 lyder:
Favorit film:
Ännu svårare! Men klassiker som Titanic, Dirty Dancing slår ju aldrig fel! Sen såg Eddie och jag en film för ett par veckor sen där vi båda låg dubbelvikta i soffan av skratt; Min låtsasfru.

och till sist fråga 5 som lyder:
Vilket/vilka land drömmer du om att besöka och varför?!
Jag har alltid drömt om att få åka till Vietnamn. Men just nu skulle jag kunna åka varsom, bara det är varmt!

Jag utmanar: Sofie, Emelie, Micaela, kommer inte på några fler; det får duga!

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0