Två tänder..

Helt plötsligt igår fick jag syn på att Zeb har två tänder som precis håller på att spricka igenom, eller den ena hade redan gjort det och den andra är på god väg. Killen min, som inte klagat eller nåt! Så sött, för det är de två "huggtänderna" där uppe och det kommer ju se för sött ut när han inte fått framtänderna än=) Skönt när tänderna kan komma utan massa krångel. Tror att han laddar för att få massa tänder till sin 1-årsdag så han får äta vaniljbulle! Han trånar så dant efter en vaniljbulle när jag fikar så det ska han minsann få på sin 1-årsdag, min lille fina kille.

Annars går dagarna av bara farten här hemma, vet inte riktigt vad vi gör det bara försvinner en massa tid. Har röjt och slängt, sorterat och organiserat en hel del den här veckan. Har dock lite pyssel kvar i källaren men det får jag försöka hinna i helgen när Eddie är hemma och kan ta Zeb, för där går lite gränsen för vad som funkar att göra med en vild 10-månaders(ja, han blir 10 månader i morgon!!!).

Varit på stan och försökt hitta mjuka sköna jeans till Zebbis men verkar hopplöst, alla är hårda eller fodrade eller ful färg. I-landsproblem, jag vet!!

Nu blir det kaffe och en vaniljbulle!
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0