Trött jag blir..

Har så otroligt dåligt med kläder till hösten så har beslutat mig för att ignorera min redan tomma plånbok och köpa mig ett par byxor, en tröja och en klänning, ja men tror ni jag hittar nåt jag vill ha nu? Nej! Därimot hittar jag massa fint till Zeb, han behöver egentligen också kläder men den här månaden har jag lovat mig själv att jag måste prioriteras. Åh, jag blir tokig! Sen tycker jag det är jobbigt att sitta och shoppa på nätet, jag vill ta,känna och se plaggen i verkligheten. Så är det någon som vill följa med till linköping/jönköping någongång nästa vecka kan ni väl tjo till??!!

/Tina

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag vill! Skulle också behöva handla ett eller två plagg till mig själv..:)

2011-10-05 @ 07:37:54 // URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0