Regnet det öser ner..

Riktig höstdag idag ni! Fy attan, tur vi slipper ge oss ut någon längre sväng idag! Vi har tillbringat förmiddagen på öppna förskolan och det var mycket bra=) Zeb leker som en tok, och massa barn i hans ålder så får fortsätta att gå dit på förmiddagarna istället. Dock tar det på krafterna att leka så mycket så Zeb sover än, han somnade i vagnen på väg till bilen, fortsatte sova när jag lyfte in honom i bilen, hem och lyfte ut honom till sängen och han sover än 1½ timma senare. Så vill man ha saker gjorda en eftermiddag i lugn och ro så får man besöka öppna förskolan på förmiddagen helt enkelt.

Jag håller på att baka en ny sorts bröd, får väl se hur det här slutar. I allafall är det tänkt att mammorna ska få det att fika på imorgon förmiddag när vi ska ha lite lekstuga här hemma. Om alla kommer blir vi 6 mammor och 7 barn, så det blir trevligt. Hoppas regnrusket fortsätter i morgon med, för då är det extra mysigt att bara leka inne!

Förresten, lovade ju update om Zebs sovande i sitt eget rum. Det har faktiskt gått över förväntan! Han somnar lika lätt och enkelt där och de första 2 nätterna vaknade han 2ggr och inatt vaknade han bara 1gg, så än så länge (peppar, peppar ta i trä) har det gått jätte smidigt. Så nu när säng och allt är på plats ska jag allt fixa lite foton på hans rum, lovade jag ju redan i somras när vi renoverade! Blir min hemläxa det!

Vad gör ni andra i höstrusket? Jag får otrolig myskänsla och vill pyssla, baka, tända ljus och bara mysa=)
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0