Ögonblick..

Här kommer fina bilder från våran härliga lekstuga i onsdags med alla barnen. Skulle försöka få med alla barnen på bild med det var hopplöst. Dock lyckades jag fånga fina ögonblick på både Leo, Zeb, Leah och Hugo. Alltid något i allafall.


Finaste 1-åringen Leo!


Zeb busar med Sofie!


Sötaste tjejen i stan! Blev så himla bra bild på Leah, tyvärr görs den ju inte rättvisa här men ni ska se den fullupplöst!! Skulle så gärna vilja lära mig lite bildredigering så man kan ge lite mer ljus och djup till bilderna..


Och Hugo ville så gärna att Tina skulle ta en bildpå honom, och lill-Hugo i bakgrunden!

Min son leker så snällt för en gång skull när jag sitter vid datorn, så nu börjar jag fundera på om det är något mer jag borde göra vid datorn och aldrig hinner?!

Zeb och jag ska snart gå och möta Micaela och Olli, de ska komma och leka och äta middag hos oss ikväll. Hoppas vi kan ordna till lite lördagsmys<3

/Tina


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fy attan vilka söta barn vi har:) Therese tyckte idag att Zeb va väldigt lik dig:) puss

2011-10-22 @ 20:05:50 // URL: http://mrsskyline.blogg.se/
Postat av: Sofie

Fina bilder på fina barn:)

2011-10-25 @ 09:09:28 // URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0