Oeniga..

Kom inte på någon rubriken så det fick bli statusen på mitt och Eddies förhållande just nu. Vi är oeniga om en struntsak dessutom, jag nattar alltid Zeb i hans säng för jag tycker att han ska somna där han ska sova och dessutom tycker jag det är en bra vana. Eddie därimot tycker att man ska natta honom i våran säng för att sen när han har somnat lyfta över honom till hans säng, hans argumentet är att det går fortare om man gör som han gör. Aja, en disskution vi aldrig kommer bli eniga om gissar jag..

Idag har Zeb och jag varit så duktiga här hemma, storstädat (började lite smått men sen fick jag sån himla städlust så var överallt och gnodde, det enda jag inte hann med så var det att dammsuga och moppa golven så det får vi ta imorgon!) och grejat. När Eddie kom hem blev det matshopping(om man nu kan kalla det shopping då jag förknippar shopping med positiva saker,och där hör inte mathandling till) och sist men inte minst en promenad med Sofie, barnen och Poker nu ikväll.

Nu tror jag minsann jag tar kväller!
/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0