Måndag..

Åter måndag, går inte veckorna i en himla fart? Fattar inte att det redan är mitten av oktober, snart är det ju vinter liksom! Shit, känner att jag behöver landa någonstans och fatta vart tiden tar vägen. Tycker det är riktigt skrämmande det här. Om 1½ månad blir min lilla bebis 1 år!! Tänk att för ett år sen var man väääldigt tjock och tjockare skulle man bli. Nej, måste försöka landa och hinna ifatt tiden. Eller är det kanske så här det är att ha barn?!

I vilket fall har vi haft fint besök av Emelie och Leo idag på förmiddagen, promenerat och fikat. Den här veckan verkar visst va lika uppbokad som alla andra, fattar inte folk som blir rastlösa av att va mammalediga. Så mycket planerat som vi har nu, har jag nog aldrig haft innan. Plus att allt det vanliga som matlagning, städ, tvätt, mm också ska skötas. Tänkte att Zeb och jag skulle försöka hinna med Öppna Förskolan den här veckan för det var super längesen vi var där och vi saknar de trevliga mammorna och barnen, men det verkar kört den här veckan med.. Nästa vecka måste vi bara hinna!!

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0