Lördagskväll..

Jaha, vad tror ni familjen Davidsson/Enell styr med en lördagskväll som denna?! Jo, försöker natta en Zeb som inte vill sova men som mamma och pappa verkligen tycker bör sova så han orkar med morgondagen. Jag har trälat 30 minuter så nu tog Eddie vid. Inte ofta han är så svårnattad och himmel vad glad jag är för det!!


Dagen idag har gått i ett den med, började med lite paketshopping på stan på förmiddagen. Hem och fikade/Zeb åt lunch och vilade lite. Sen har vi varit i skogen hela eftermiddagen och grillat korv! Servat mor min och alla hennes kompisar med korv under deras långa cykeltur. Ni kan ju gissa vem som älskade att få krypa runt bland alla löv och busa?! (Kan lova att det inte var jag eller Eddie i allafall=)) Även korven var väldigt populär hos Zeb. Detta resulterade i en trött Zeb som sov 16-17.30 (Därav sövningssvårigheterna ikväll). Men mysig eftermiddag blev det och borde defenitivt göras oftare. Och ingenstans smakar ju korv med bröd så gott som i skogen. Hoppas verkligen vi kommer bli en sån familj som gör såna där små utflykter på helgerna, det kostar ju nästan ingenting men för barnen är det ju som att komma iväg på semester, finns ju hur mycket som helst att leka med i skogen!!

Nu har jag hällt upp resterna från våran gigantiska godispåse från igår i en skål och sitter och bara matar in=) Vilken tur jag har som aldrig behöver tänka på vikten, det är jag verkligen tacksam för!

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0