Längtar..

Åh, vad jag längtar tills slutet av veckan! Zeb och jag har äntligen tagit tag i att åka till min syster och hennes barn i Järna, så antingen på torsdag kväll eller fredag förmiddag bär det av(Har inte riktigt bestämt när det är bäst att köra ensam i 2½timma med Zeb). Så sen blir vi borta till lördag kväll. Har inte träffat min syster sen Zeb var nyfödd och de var här och hälsade på. Så det ska bli riktigt roligt. Undra vad Zebs kusiner tycker om att deras lillkusin nu blivit ganska så stor=)
Hoppas nu att dagarna fram till torsdag går riktigt snabbt!

Annars har vi ju som alla andra söndagar varit på babysim. Efter det blev det även lite firande av Eddies syster. Så sen var den dagen slut, tycker att helgerna går alldeles för fort.

Nu ska jag skynda mig att välja film, annars blir det någon skit som igår.(Då jag tillbringade hela kvällen vid datorni stället i ren protest!)

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0