Jag packar, Zeb packar ur..

Har försökt packa det vi ska ha med oss på våran lilla semester hela morgonen och jag får så bra hjälp så, av Zeb. Eller rättare sagt, jag lägger i, han lägger ur. Så nu vet i sjutton vad vi har med och inte. Nappar, välling, flaska och blöjor är med i allafall och det är väl det viktigaste. Man är ju så dum med, för jag tänker på allt Zeb behöver, vad han ska äta osv. men jag glömmer alltid bort saker JAG vill ha med, som rena underkläder, smink osv. Hopplöst! Aja, vi ska ju bara till kära syster så inte hela världen om man glömt något.

Innan det bär iväg uppåt i landet så  ska vi hinna med både Klapp och Klang och BVC 10-månaderskontroll. Hinner nog tyvärr bara stanna på sångstunden på klappis för sen väntar läkaren. Men det ska nog gå bra. Dock sprack min sovplan för Zeb idag tidigt, tänkte att om han sover en stund tidigt på förmiddagen kan han va vaken hela dagen och sen sova i bilen på väg upp. Men min lille son har en egen vilja och somnade inte fören nu vid 12, så får väl se hur mycket han vill sova på bilresan sen. Är ju bara att stanna om han bryter ihop, inte mycket mer att göra. Känns dock väldigt skönt att jag bytte bil med pappa sen igår ändå, för nu sitter ju Zeb i framsätet i hans bil och det känns mycket bättre när man ska åka så långt själva.

Nehe, nu ska jag förbereda lite lunch till Zeb och mig så den är klar när han vaknar för sen får vi nog bråttom till klappis..

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0