Home, Sweet Home!

Nu är Zeb och jag åter på hemmaplan och här hemma hade vi varit saknade så det var ett glatt välkomnande vi fick! Har haft jätte bra dagar uppe hos min syster och kusinerna lekte så bra så, eller rättare sagt Zeb var nyfiken på allt som de gjorde och ville va med på allt men det funkar ju inte riktigt. Men efter ett par timmar lärde sig storkusinerna att plocka undan legobilar och saker de var rädda om. Zeb vart riktigt fäst vid Imon och följde gärna med honom runt i lägenheten och jag tror även att Imon blev fäst vid Zeb då han var stolt som en tupp över att få köra vagnen=)

Men skönt att landa hemma nu och bara vara! Packat upp väskor och grejat, nu väntas bara att pizzan ska anlända till dörren sen kommer jag somna som en stock, är helt slut i kropp och huvud!!

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0