Det var den här dagen det..

Vi for iväg en sväng till Öppna Förskolans babycafe sen i eftermiddags. Insåg där att min lilla bebis verkligen inte är någon bebis längre, vad stor han kändes där! En lite äldre kille med annars var det bara småttingar. Nej, vi får nog ta och gå dit på förmiddagarna nu istället, bara det att det ska bli av med! Tycker det har varit så bra med babycafet för det är ungefär samma mammor och barn varje vecka plus att det verkligen blir av att man går en gång i veckan då. Tror det är bra för barnen att få träffa massa andra barn plus bra för mig att träffa dessa trevliga mammor.

Jag har ju då fått ont i min ichias igen,suck! Det blir bara värre och värre och nu ikväll är det hemskt. Kan knappt stödja på det benet, så släpper det inte imorgon får jag väl ringa en massör. Men jag vill INTE behöva ha den utgiften nu!! Gjort alla övningar man kan själv för att försöka dra det till rätta men naturligtvis vill inte det fungera. Fy, hoppas det går över till i morgon för vet i sjutton om jag fixar att ta hand om Zeb imorgon om det gör så här ont.

Nehe, Eddie han nattar Zeb för jag fixar inte det med ichias sen är det hockeykväll för hans del. Jag får väl hänga här eller nåt.
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0