Det är ju helt sjukt!!

Vad är det som är helt sjukt? Jo, vad Zeb utvecklas numera. Sedan ett par dagar tillbaka väntar vi på första stegen, han släpper nämligen och står själv jätte länge nu. Står där och balanserar och tvekar, försökte locka med min mobil idag men icke. Så duktig mitt hjärta blivit på att stå bara på några dagar, från att knappt våga släppa till att göra det självmant, gång på gång på gång.. Andra saker som är minst lika viktiga är att Zeb "gömmer" sig bakom saker, exempelvis filten och sen ska man leta efter honom och säga titt-ut, sen ska han gömma sig igen ja ni fattar! Förstår en massa ord som mamma, pappa, katten, klappa, ska du komma?, titta, Zeb mm.. Enda ordet är fortfarande mamamama-ma. Igår pekade han på katten i boken när jag frågade var katten var. Ja, helt sjukt helt enkelt! Min bebis håller på att bli ett förstående och kommunicerande barn=)

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0