Typiskt mig..

Tror ni jag fick tummen ur och beställde den där jackan i fredags? Tror ni den finns kvar i S idag? Nej just det, tänkte väl det. Typiskt mig att inte kunna bestämma mig och när jag väl gjort det är det för sent..

Annars har jag varit iväg på ett jobbmöte på morgonen som jag hoppas gick bra:S. Zebbis han fick leka med farmor här hemma och det hade gått så bra så. För övrigt är han inte helt hundra idag, lite gnälll, snor och två nya tänder på g. Så får se hur den här dagen slutar, bara han slipper feber så är jag nöjd!

Jag ska slänga mig i soffan en stund nu och läsa "vi föräldrar"som kom i brevlådan härom dagen. Inte ofta man hinner/prioriterar det där med att läsa längre men idag känner jag mig oförtjänt pigg så struntar i att sova när Zebban sover(kommer säkert ångra mig framåt fyra menmen).

/Tina

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad var det för jobbmöte? nyfiken;) puss

2011-11-21 @ 13:12:52 // URL: http://mrsskyline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0