Snorig..

Zeb har blivit så snorig och så hostig, kom bara så där från ingenstans. Nu vilar pysen och hoppas han vaknar med lite ny energi sen. Jag borde verkligen vila jag med men har en del jag vill styra med vid datorn och det är hopplöst när Zeb är vaken så tänkte passa på. Det mest akuta har jag redan fixat så får se om jag dunsar ner huvudet på soffkuddarna en stund efter det här inlägget.

Målet idag är att kratta löv, men får se hur Zebban mår när han vaknar. Vill inte dra på honom massa kläder och tvinga honom krypa omkring ute om han inte mår bra. Vi hittar nog nåt här inne annars att pyssla med. På tal om pyssel,när är det tillåtet att börja julpynta?? Jag är så sugen, på lussekatter med! Förra året bakade jag lussekatter innan den 23 november(Zeb var beräknad till det datumet) för jag ville ha det i frysen och jag hann med en sats till de dagarna jag gick över tiden. Så det borde jag få göra nu eller? Julpynta gjorde jag 25 november tror jag,också för att jag ville göra det innan bebisen skulle komma och sen hoppades jag att upp och ner i fönstrena skulle sätta igång värkarna(dream on!).

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0