Måndag..

Har tappat veckouppfattningen lite nu när jag jobbade i helgen, känns som det borde vara lördag idag. För övrigt var det riktigt kul att komma in och jobba lite, ny energi så att säga. Saknade ju Zeb som en tok förstås, det värsta var nog att han sov ju när jag kom hem både i lördags och söndags så störtade in så fort han gnydde sen på natten=) Så idag har jag njutit extra av att bara få vara med Zeb.

I morgon blir det öppna förskolan på förmiddagen. Zeb älskar ju att gå dit och leka av sig lite. Härligt att det finns i stan nu och framförallt att de har öppet varje dag så man har lite valmöjligheter. Lustigt att det behövt dröja så många år innan de startat upp det. Jag menar så litet är väl inte Tranås eller??

Nej, snart blir det sängen för min del. Zeb tyckte det var morgon 6.45 och det är jag inte van vid.(Bortskämd jag vet,hoppas bara inte det är någon dum ovana han ska börja med)

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0