Kväller..

Zeb han är inte riktigt på topp han. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det kan vara, ena sekunden är han jätte glad och andra nästan gråter. Trött har han varit hela dagen med. Vi håller tummarna för att det inte blir något mer av det.

I allafall så struntade vi i Öppna Förskolan idag, dels för Zeb inte är helt 100 och dels för han sov till kl.09 idag med. Hunnit med massa tråkiga saker här hemma som att storstäda hela huset! Alltid lika skönt när det är skinande rent. Sen var farmor(Zebs alltså) och farbror här med fika i eftermiddags för att se Zeb gå.(Japp, ni läste rätt. Sista 2 dagarna har det släppt mer och mer och som mest tror jag han är upp i 5-6 steg nu. Bara för jag skriver det här kommer han säkert sluta med det igen, så var det ju sist när han började ta lite steg) Måste sluta skriva inom parentes. I allafall så kryper han mest men allt mer ofta tar han lite steg hitan och ditan. Nu kände jag att jag helt halkade av ämnet här;)

Mycket tankar som snurrar runt i min lilla hjärna denna kväll och tyvärr kan jag inte riktigt skriva av mig här heller. Jag är ju lite av en kontroll-människa och tycker det är så jobbigt innan saker och ting är helt bestämda hur det ska bli. Men bara att luta sig tillbaka i soffan och försöka koppla av=)

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0