Klickat hem lite..

Har klickat hem lite rea-plagg från Halens. Vilka priser! En stickad klänning för 129kr, en tunika för 59kr och en bh för 49kr. Min stil på priser det. Hoppas bara allt passar. Tyvärr fick allt bli svart då det var slut i min storlek i de olika färgerna men jag får väl försöka lysa upp det med lite smycken osv.

Annars har Zeb och jag varit på öppna förskolan som vanligt på tisdagarna (vaddå inrutade?). Nej men det är så trevligt på tisdagarna då vi är ett gäng från klapp och klang som alltid går. Hoppas verkligen att det är fler av de mammorna som ska vara hemma i vår också annars kommer jag tycka att det blir väldigt tomt och konsigt..

Tanken var att jag skulle hänga upp adventsstjärnorna och julgardinerna när Zeb sov men jag finner liksom ingen julkänsla. Kanske i och för sig kommer om jag sätter fart??

/Tina

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nu blev jag ännu mer nyfiken;p satte upp stjärnor o gardiner igår, såå mysigt nu! Brödet by the way fick jag slänga, första gången jag misslyckat..men nån gång måste bli den första, får väl försöka mig på ett nytt försök snart, men just då blev jag bara så arg så jag orkade inte;) ses på fredag! Puss

2011-11-22 @ 15:56:05 // URL: http://mrsskyline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0