För 1 år sedan..

Idag den 23 November hade jag BF förra året med Zeb. Tänk va tjock jag var då, och vad jag längtade efter bebisen. Tur att jag inte visste då att det skulle dröja ytterligare 9 dagar innan Zeb ville komma ut. Men tänk om jag hade vetat vad det var för underbart jag väntade på, då hade jag kunnat vänta ännu längre. För visst att jag redan innan Zeb kom ut älskade bebisen i magen men inte kunde jag på långa vägar fatta hur otroligt mycket jag skulle älska detta barn, hur mycket glädje, kärlek, och skratt det skulle föra med sig.

Idag har min morfar varit här och gratulerat Zeb lite i förskott så nu har han fått allra första födelsedagspresenten! Ett presentkort på jysk, och då kanske ni undrar vad en 1-åring ska köpa på jysk?! Jo, Zeb har önskat sig ett duntäcke till spjälsängen och morfar tyckte det var bättre vi fick välja vilket själva. Så det ska vi nog ge oss ner på stan och kolla in sen..

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0