Borta..

Nu har jag varit borta ett bra tag härifrån. Har haft mer en fullt upp här hemma på sista tiden. Sista veckan har vi haft något planerat VARJE dag och då är det helt klart datorn som prioriteras bort!

Idag har vi i allafall varit på Öppna förskolan, som varje tisdag. Idag var det så lugnt och skönt, inte alls många barn. Precis lagom med andra ord=) Zeb han sover som en klubbad säl nu och jag försökte sova till en stund med men kom inte till ro så lika bra att åstakomma lite här hemma.

Måste försöka ta oss ut på promenad i eftermiddag! Fy, vet inte när vi var ute ordentligt sist. Skam på mig!

Annars så verkar det som jag ska jobba lite i helgen, det var inte igår det! Får se om det blir både lördag och söndag kväll eller hur det blir. Kan va skönt att få lite extra pengar till jul;) Det är man ju inte bortskämd med precis..

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0