Vill ha..

Denna soliga vackra tisdag önskar jag mig nya gardiner till vardagsrummet och matrummet. Har funderat på detta länge nu, men så svårt att bestämma sig. Finast är det ju faktiskt med vita, men det har vi ju haft hur länge som helst nu. Känns som jag vill ha något nytt och fräscht, hittade ett par randiga jag gillade på Jotex men vet inte om det blir för mycket ränder... det är ju en del fönster i vårat mat och vardagsrum..

Idag har Zeb och jag myst hemma på förmiddagen. Zeb har lekt i sitt gym och jag har sorterat en massa papper som legat på hög på köksbänken. Så skönt! Slängde det mesta, för när det legat några månader märker man att det nog inte skulle sparas ändå.
Vid Middagstid promenerade vi ner till mor och far som bjöd på lunch och en promenad efteråt. Så gott att bli bjuden på mat, slippa planera och laga och framför allt komma på vad man ska äta.

Nu visas det tydligen Hockey på våran enda tv hela kvällen så jag får väl försöka sysselsätta mig här framför..

/Tina

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha jag sitter och bläddrar i nya Ellos katalogen och kikar in gardiner där:) Massa fint! Jag är lite inne på ett par med vit botten och sen fjärilar på, vårigt och fint:)

2011-03-15 @ 19:50:47 // URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0