Vaccination..

Idag har Zeb fått sin första vaccination. Okej, det var hemskt men inte så hemskt som jag trodde. Jag trodde att han skulle skrika rakt ut och vara otröstlig, men han skrek precis efter sticken och sen gnydde han bara lite. Än så länge har febern hållit sig borta, men han är lite mer gnällig än vanligt så tror han är lite öm i benen. Hoppas att allt släpper tills i morgon. Så en lugn kväll kommer spenderas i soffan här hemma=)

Ja, vad har mer hänt i mitt liv sen sist? Inte mycket om jag ska va ärlig. Igår efter babysimmet fick vi middag hos mor och far och sen åkte vi hem och hade mys-söndag. Kan tycka att det är just vad söndagar är till för, att mysa hemma.

Det är så roligt för Zeb börjar nog greppa viljemässigt lite smått. När jag håller bamse-skallran framför honom försöker han få in sin lilla hand i hålet och hålla i den själv.. Tror han kommer tycka det är jätteskoj när han väl kan vifta med den själv. Han försöker ju få tag i "gubbarna" i babygymmet med numera..

Nehepp, om jag ska ta en dusch och Lilleman byta till pyjamas innan Familjen Annorlunda börjar.
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0