Trodde..

Jag trodde att det skulle dröja ett par månader till innan jag fick skriva detta men icke; Zeb har sovit hela natten! Han somnade vid kl.19.45 igår, sen väckte jag till honom lite och gav mat när jag gick och la mig vid kl.22.30 sen har han sovit och sovit ända till klockan halv sju i morse! Lyfte över honom till våran säng och då somnade han om och sov till tio över åtta! Helt otroligt, trodde att det skulle dröja länge innan detta hände. Härligt. Känner mig dock inte särskilt utvilad för det, för jag har vaknat stup i kvarten hela natten och undrat när ska han vakna och vilja ha mat egentligen?? Man kan ju alltid hoppas att detta är en vana han kommer fortsätta med.

Idag står det klapp och klang på schemat. En av veckans höjdpunkter då Zeb älskar musik! Trevliga mammor brukar det alltid vara där med.

Nehepp, vet inte vad jag ska skriva mer. Ska surfa runt och leta lite vårjacka till lilleman. Han behöver nog en liten mjuk, vindtätt sak och helst ska den va snygg som bara den till en billig peng..haha..tror ni jag kommer lyckas hitta en?

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0