Tråk-vecka..

tråk-vecka är mitt nya namn på sambons eftermiddags-veckor på jobbet. Tycker att dagarna blir helt fel hela den veckan. Även att vi går upp samma tid och till sängs samma blir det helt lustigt när han är hemma på förmiddagarna och vi är själva jag och Zeb på kvällarna.

Idag har vi ägnat oss åt mat-shopping på förmiddagen. Allvarligt, har Willys smyghöjt sina priser eller har vi börjat köpa dyrare matvaror? Går åt massa mer pengar på mat än vad det någonsin gjort tidigare.. tråkig utgift!

By the way, vad svårt det är med blöjstorlekar. nr.3 i pampers är nästan för små för Zeb nu, så köpte nr.4 och de var gigantiska! Tycker att det är lustigt att det ska skilja så mycket när det är samma märke. Så får nog ta svängen förbi Coop i morgon och köpa en packet 3:or till, men dem får jag ju verkligen dra igen nu.. Ahh, blir galen alltid samma sak när man byter storlek!

Min kära son är väldigt trött här brevid, vilket han alltid är kl.19 på kvällarna nu och jag tycker att det är liiite tidigt att sova för natten. Vill helst att han ska va vaken till kl.20 men tror inte det går ikväll.. Aja, nu måste jag nog underhålla honom för att han inte ska somna eller söva honom för natten, det är frågan det?!

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0