tisdag var det va?

När det är sjukdomar hemma går man som i dimma, tänker inte på tid eller dag eller någonting. Insåg nu att det faktiskt redan är tisdag eftermiddag.

Vi är nog på väg att bli friska här i allafall. Zebbisen hade 38,5 grader i gårkväll men inatt verkar febern ha gett med sig för på morgonen hade han bara 37,5. Men man förstår att han är sjuk när han sover från 20.00-10.30 dagen där på. Visst han var lite vaken och gnällig inatt men mestadels har han sovit och när jag vaknade och insåg att klockan var halv elva på förmiddagen blev jag riktigt orolig över hur man mådde egentligen. Men det verkar som det var det som behövdes. Hoppas nu att mitt förbaskade halsont släpper med..

Tog en promenad ner till coop idag på dagen och det skulle jag inte gjort. Vart helt svimfärdig och illamående av den promenaden, så i eftermiddag och kväll får det bli soffan.

Nej, inget kul hade jag idag helller att skriva. Återkommer inom kort med något roligare än sjukdomar:P

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0