Snö igen...

Ja, det verkar vara dagens stora nyhet; vintern har kommit tillbaka här i södra sverige. Usch och fy säger jag, trodde faktiskt att det var vår nu. Så hela förmiddagen gick åt till att skotta, men det finns inget ont som inte har något gott med sig för Zeb sov en ordentlig förmiddags-lur i vagnen medan jag slet.
Tanken och planen för idag var ju att vi skulle åkt ut till Emma och Hugo idag men det vart inget med det för all snö. Har fortfarande inte skottat ut bilen ur garaget, om man säger så... Så får se fram emot att hälsa på dem nästa vecka istället=)

Jag är en tråkig mamma idag som sitter här och Zeb roar sig själv i babygymmet. Fy, jag borde lägga mig brevid och busa istället för att sitta här.

Jag har bett min kära sambo att stanna och köpa en stor godispåse till kvällen. Tycker jag allt jag är förtjänt av efter all skottning. Zeb ska få "trötta" ut sig lite till sen ska han lastas ner i vagnen igen och vi ska gå ut och ta det sista av skottningen så älsklingen slipper det när han kommer hem.

På söndag är babysimmet inställt så tanken är att vi ska ta oss i väg och babysimma på egenhand i morgon förmiddag. Mellan kl.08-10 har de lilla bassängen öppen för bara bebisar. Vi är ju oftast vakna sen länge kl.8 men kanske känner Zeb på sig att vi ska iväg och drar till med sovmorgon?! Man kan ju alltid hoppas;)

Trevlig fredag på er!
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0