Sjukstugan..

Jag hatar att vara sjuk, men någonting jag hatar ännu mer är när min son är sjuk. Igår eftermiddag började hostandet på lilla Zeb och sen kom febern. Första gången i hans snart 4 månaders långa liv som han har feber, stackaren. Så alvedon fick han i gårkväll för att kunna sova och även fått en kur idag. Och sover nästan hela tiden gör han. Det jobbigaste är att han inte vill äta, fick i honom lite nu i eftermiddag efter att alvedonen verkat. Fy säger jag bara, tur att han tar emot lite vatten på sked så han inte får vätskebrist.

Idag hade vi sett fram emot föräldragrupp men det vart det ju inget med, får hoppas på att vi kan va med nästa gång istället. Lite synd, för idag skulle de prata om mat och så där och det är ju verkligen aktuellt för våran del då Zeb blir 4 månader i helgen och ska få börja smaka lite annat än min mjölk=)

Nu sover lillprinsen igen och jag hoppas att febern snart ger med sig. Jag har nog lite feber jag med och fruktansvärt ont i halsen..Men jag är gärna sjuk bara lilleman får bli frisk.

Allt för denna gång, inget roligt inlägg alls men så är det när det är sjukstuga här hemma.
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0