Morgonstund har guld i mun..

Morgonstund har guld i mun, ja i allafall enligt Zeb. Han är så morgonpigg min lille grabb och då menar jag inte bara att han vill gå upp tidigt utan han är på toppenhumör! Så glad som han är på morgonen är han nog inte någon annan tid på dygnet. Det värsta är att jag vet att han har det från mig, jag var också morgonpigg en gång i tiden innan jag vart gravid. Nu är jag segare än segast på morgonen.



Nu ligger den lille krabaten på filten framför tv:n och sprattlar och pratar med nyhets-tanten.

Idag ska jag coh Zeb få besök av Micaela och Olli, trevligt trevligt.

Tanken var att jag skulle sätta mig och leta lite efter en present till sambon men jag fastnade visst här istället, aj då!
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0