Klapp och klang..

Nu har Zeb och jag varit på klapp och klang. Lika trevligt som vanligt, dock vart Zeb ganska trött efter sångstunden så vart en snabbfika sen begav vi oss hemåt i snöovädret! Och jag ska tillägga att vi gick! Tungt med vagn i detta väder kan jag lova. Men Zeb sov skönt i vagnen och är i full gång i sitt gym just nu. Han börjar verkligen uppskatta det mer och mer, just nu ligger han och pratar med den prickiga lilla figuren. Undra vad han säger?


Gammal bild men kunde vart från idag då han bär samma kläder och skrattar ungefär lika mycket=)

Precis som jag trodde upprörde mitt förra inlägg lite. Inte så att jag menar att man inte ska träna, utan jag tycker verkligen att man ska hålla igång och leva ett hälsosamt liv, men jag tycker inte om extrema metoder som ändå inte kommer hålla i längden. Och man vill ju känna sig snygg även att man fött ett eller flera barn, självklart är det så. Men inte till vilket pris som. Och sen tycker jag tyvärr att det är väldigt mycket snack om vikt i allt för många stora bloggar, som många läser..

Det var allt för denna gång!
/Tina

Kommentarer
Postat av: Micaela

Vad kul att ni kom iväg :) Syster kom på förmiddagen så det blev inget idag men jag håller tummarna att det blir nästa vecka :)

2011-03-10 @ 20:30:41 // URL: http://micaelahopstadius.blogspot.com
Postat av: Micaela

Vad kul att ni kom iväg :) Syster kom på förmiddagen så det blev inget idag men jag håller tummarna att det blir nästa vecka :)

2011-03-10 @ 20:31:31 // URL: http://micaelahopstadius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0