Känslor..

Som många andra såg jag tv4s nya serie "En unge i minuten igår", blev väldigt känslosam här hemma i soffan. Tur att Zeb sov och att sambon var på jobbet=) Mycket minnen och känslor från min förlossning dök upp, så ja.. jag satt här hemma och var känslosam helt enkelt. Jag vet inte hur det är med er andra men mycket från förlossningen är suddigt, oklart och jaa..minnesluckor. Medan en del saker är glasklara, som att jag vart jätte irriterad när barnmorskan skulle fika på kvällen och jag försökte övertala henne om att jag inte klarade mig utan henne i rummet i tio minuter..haha.. hon lyssnade inte kan jag lova utan hon fikade ändå! Gjorde hon rätt i tycker jag nu i efterhand. Men visst är det lustigt att en del saker är glasklara minnen och andra saker minns jag inte eller väldigt dimmigt.

Det var egentligen inte detta, detta inlägg skulle handla om och nu vill jag inte röra till det. Så återkommer en annan dag med vad jag egentligen skulle skriva om.

Idag vart den besök på öppna förskolan på babycafé. Tack Micaela för du drog med mig dit! Mycket trevligt=)

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0