Jag har inte försvunnit..

Jag har inte försvunnit, bara det att varje gång jag tänkt sätta mig vid datan de senaste dagarna har något annat dykt upp. Men nu är jag här igen, dock lite frånvarande för sitter och följer damernas 3-mil samtidigt. Ser ju bra ut för Kalla, bara hon orkar hålla i.

De senaste dagarna har bestått av hemma-mys, promenad med Sofie och Hugo, klapp och klang och infomöte om babysim. Ja, för imorgon är det alltså dags...Zeb ska få bada i en stoooor badbalja=) Hoppas han kommer gilla det!

Ikväll ska jag och Zeb åka till Emelie och Leo, vi ska äta kina-mat och "svulla" i godis och chips medans våra karlar har grabb-kväll med öl här hemma hos oss. Hoppas de hinner nyktra till tills babysimmet i morgon bara..hm...

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0