Gardiner beställda..

Äntligen har jag fått tummen ur och beställt nya gardiner till vardagsrum och matrum. Visst, kul tänker ni! Nej, det är det inte. Varför måste gardiner kosta en halv förmögenhet? Jag skulle gärna byta gardiner och fixa stup i kvarten här hemma om inte alla inredningssaker kostar hur mycket som helst. Var ju inne på om jag bara skulle köpa tyg och sy själv, men efter en snabb kalkyl insåg jag att det nästan skulle bli lika dyrt. Aja, nu har jag i allafall beställt och sen får jag bita i det sura äpplet när räkningen kommer.
Just det, ni kanske vill se vad det vart?

Zooma

Syns inte så bra men de är vita med svaga ränder på. Får ta en bild sen när de kommit hem och jag har satt upp dem. Tror det kommer bli jätte snyggt och det bästa med vitt är ju att de håller lääänge och man kan skifta kuddar med mera utan att behöva köpa nya gardiner också.

Min lilla sjukling här hemma är på bättringsvägen MEN han äter fortfarande dåligt. Detta dygn har han bara ätit 3 gånger och klockan är snart 18.00, men det verkar ändå som han får i sig den vätska han behöver för han kissar som vanligt. Bara det att man blir ju lite orolig när han inte äter som han brukar. Men å andra sidan, man vet ju själv när man är sjuk att matlusten inte är den bästa..Hoppas att han piggnar till och får tillbaka matlusten snart mitt lilla hjärtegryn <3

Ikväll är det bra tv! Det vill säga Grey´s anatomy (stavning?) kl.21.00. Ser vi fram emot med förväntan och spänning!

Hoppas ni alla har haft en toppen dag i det underbara vädret=)
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0