Funderar...

Funderar på om det är någon ide att lägga ut vårat dataskrivbord med tillhörande hutch(stavning?) på blocket eller om vi bara ska åka till tippen med det.. Måste kolla vad det kostade på ikea i allafall, så får jag väl ta ett beslut sen.

Igår fick i allafall Zebbisen ett nytt skötbord. Vi har ju haft en skötdyna på bänken inne i tvättstugan men det är så kallt där inne så det blir alltid att jag byter på honom i våran säng istället och då blir det en himlans massa spring och hämta blöjor, tvättlappar, kasta blöja... ja ni fattar. Så hittade jag ett fint på blocket här i stan så det shoppade vi igår. Bara det att nu vet jag inte var vi ska ha det. Hade tänkt att det skulle stå i vårat extra-rum här uppe på övervåningen så jag slapp springa i trappen hela tiden men det blev inte bra. Så nu lutar det åt att det ska stå i Zebs blivande rum.. Men som sagt då måste vi ju göra oss av med det som står där.. Ahha..alltid är det något.

Lilleman sover nu igen, han har sovit jätteoroligt i natt och klockan 07.00 beslutade jag att det var bättre vi gick upp och nu sover han igen. "nattade" honom i sängen så jag hoppas han sover en stund nu så han orkar med dagen.

Nu ska jag passa på att surfa runt lite..
/Tina

Kommentarer
Postat av: Micaela

Olli är sämre, men jag tyckte jag hörde ett pip igår om att han saknar zeb ;)

2011-03-02 @ 10:16:52 // URL: http://micaelahopstadius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0