Fredag..

Jag tycker om fredagar, även att jag inte jobbar så är det en viss helg-känsla som infinner sig. Oftast håller jag och Zeb oss hemma och bara myser. Idag bakas det bröd, rättare sagt hålkakor.. gottigott=)

Ska gå över till våra kära grannar sen när brödet är klart med en brödlimpa, som tack för de står ut med våra katter. Höll på att skämmas ihjäl när grannen berättade att våran katt har bajsat på deras altan! Ja, vad ska man göra? Kan ju inte sätta blöja på dem tyvärr. Men vilken himlans tur att man har så bra grannar som inte slår eller sparkar till katterna, det finns ju såna idioter överallt. Visst, jag vill inte heller att de ska vara på deras trädgård, deras altan och så vidare men det går ju inte säga till dem. tyvärr.. aja, får se om de är hemma sen så jag kan gå över med lite nybakat bröd.

Inatt har Zeb sovit bra med, inte lika bra som förra men riktigt bra. Han sov från 19.15-04.15, fick mat och somnade om till 06.30, helt okej tycker jag!
Har kommit på att det kommer bli perfekt i helgen när vi byter till sommartid för då kommer klockan vara 20.00 när han blir trött, i och med att vi ställer fram klockan. Intressant info? Nej, tänkte väl det..

Just det, ska fota Zeb i sin finfina vårjacka sen med så ni får se vilken snygging till son jag har :P

/Tina

Kommentarer
Postat av: Micaela

Super nyfiken på vad det blev för jacka! var i jönköping i dag men hittade inte en enda jacka i storlek 68...

2011-03-25 @ 21:15:27 // URL: http://micaelahopstadius.blogspot.com
Postat av: Amanda

Hej, allt bra med oss :) hur är det med er? Så kul o följa dig o zeb i bloggen! Kram

2011-03-26 @ 17:13:22 // URL: http://diaryofababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0