Dags för babysim..

Idag är det dags för första gången babysim. Ser vi fram emot här hemma och tro det eller ej så verkar det som att vi kommer tajma in Zebs sovning och matning precis lagom. Han sover sin förmiddagslur nu och har gjort det en halvtimma så han vaknar nog lagom till kl.10.00 då blir det matning och sen iväg till simhallen. Så får vi hoppas att han är på toppenhumör, han borde vara det som sagt. Ska bli så kul och se hur han reagerar..

Igårkväll var vi hos Emelie och Leo, barnen sov och jag och Emelie åt kinamat, godis, chips och läsk och hann med en massa prat. Så trevligt=)

Dock hade Zeb lite svårt att förstå att det fortfarande var natt när vi kom hem och att vi skulle sova ett par timmar till. Så en hel del vaken har han varit inatt, men inte så lustigt när allt inte är som det brukar.

Nu ska jag se om jag hinner med att läsa lite bloggar innan det är dags att åka.

/Tina

p.s jag är livrädd att Zeb ska lägga värsta bajsen och att inte badbyxorna håller tätt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0