Vilken kväll..

Ja gud, vilken kväll. Zeb var jätte trött och somnade redan kvart över sju, så tänkte att då passar jag på att göra laxgryta till honom när jag ändå är själv. Laxgrytan brukar ta max 30 minuter att göra från det att man startar till allt är fördelat i burkar och infrysta. Idag tog det 1½timme! Har tappat räkningen på hur många gånger jag nattat om Zeb. Nu sover han gott i våran (!) säng, inte alls vad han brukar och jag tycker inte att han ska sova där från början av natten, men vad gör man när han inte kan koppla av och bara skriker i sin säng? Bättre att han sover i vår säng än att han inte sover alls, för då får inte jag någon rolig son i morgon.

Är helt slut i huvudet och kroppen nu. Något barnmatskok på kvällar när jag är själv blir det aldrig mer, det kan jag lova. Tror han vaknade av mixern hela tiden, brukar han aldrig göra menmen..

Nu ska jag läsa lite bloggar sen tar jag mig nog ner till sängen jag med.
/Tina

Kommentarer
Postat av: Emelie

Verkar va något som går det där..leo är jättesvår sövd nu o vaknar flera gånger o bara gråter. Ja du kanske läst det på min blogg;-) ja inte blir deras mammor pigga när de har den vanan våra söner! Puss

2011-06-27 @ 21:16:17 // URL: http://mrsskyline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0