Varm dag..

Härlig sommarvärme vi har fått idag! Nu börjar man äntligen känna lite sommarkänslor. Zeb har varit gnällig hela eftermiddagen och kvällen och allt beror på alldeles för lite sömn. Han hoppade över förmiddagsluren och sov efter lunch istället, ca 40 minuter och i eftermiddags sov han kanske en halvtimma och det funkar INTE! Så senaste två timmarna har jag burit, sjungit, busat och försökt underhålla min lilla son. Vid fem i sju gav jag upp och nattade honom men har på känn att det kommer bli en likadan kväll som igår, han har nämligen redan vaknat en gång sen nattning. Jag vet inte om jag orkar en kväll till, eller ja det gör jag ju men det känns inte så. Har ju inte så mycket val när sambon jobbar, bara att kämpa på och inatt skulle jag bli himla glad om han i allafall sov första halvan i sin säng. Hoppas bara inte att Zeb har en sån kväll när jag ska lämna Zeb en hel kväll första gången, nämligen nästa vecka då vi ska till Sofie. Zeb ska va hemma med sin pappa och det kommer säkert gå jätte bra men för Eddies skull hoppas jag att han inte är så här svårnattad för då kanske han tror att det beror på att de är själva hemma och det är det ju inte. Aja, det blir som det blir helt enkelt. Jag kommer väl längta ihjäl mig hela kvällen men någongång måste ju vara den första. Just det, nästa helg ska jag ju in och jobba med.. Så då blir Zebban och pappan själva ännu mer, men det är ju bara två korta pass 6.30-10.30, så det är ju inte så farligt. Minns när jag tackade ja till de turerna, då tänkte jag att ja men då är ju Zeb 7 månader, då är han ju stor. Och så känner jag verkligen inte nu, han är ju fortfarande min lille plutt..

Sitter på altanen nu med datorn och ska bara slappa ikväll, har inte hunnit vila något på dagen och känner att värmen tar på mig med.


Zeb på altanen häromdagen..


En glad fis som inventerar skafferiet och funderar på om kattmaten är någonting att ha..

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0