Tisdag..

Fick för mig att det var onsdag idag, fel av mig som vanligt. Tisdag är det ju faktiskt.


Zeb är helt facinerad (stavning?) av Eddies gitarr och förstår precis hur man ska göra för att få fram ljud, extra roligt är det ju när den är kopplad till förstärkaren.





När han blir rockstjärna så har jag ju i allafall lite bilder att sälja till pressen.

Har varit på Lidl och handlat nu på förmiddagen, finns det någon rörigare affär eller? Och jag fastnar alltid i mittgången, ni vet där de har alla onödiga prylar. Tänker alltid att det här behöver jag nog, och oj vad billigt! Fast idag gjorde vi nog ett fynd, vi hittade en resesulky på Lidl. Den hade faktiskt allt vi efterfrågar, liggläge, suflett, varukorg under och vägde endast 7kg! Så en sån fick det bli, perfekt till Cypern. Så nu behöver vi inte oroa oss för det och minimal vart den verkligen när man fällde ihop den.

Nu är det snart dags att laga middag, Eddie jobbar ju sin tråkiga kvällvecka denna vecka så då blir det middag kl.12. Men förhoppningsvis är det sista kvällsveckan=) Det gillas.

Ska göra kyckling, potatis och blomkålspure till Zeb med, men det får nog bli senare idag. Ska inte göra samma miss som jag brukar, dra igång alla möjliga projekt och sen blir det superstressigt. Nej, en sak i taget tar vi idag.

Trevlig tisdag på er!
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0