Tisdag..

Känner mig som en riktig hemmafru idag, jag går här hemma och pysslar, leker med Zeb, bakar kakor, förbereder middagen och väntar på att min karl ska komma hem. Karln jobbar över på obestämd tid idag nämligen, tråkigt. Uppskattar verkligen de dagar han slutar 14.00 men det är det ju snart slut på så bara att vänja sig. Funderar på om jag sätta in middagen i ugnen redan nu, börjar bli hungrig och när han kommer det vet man ju inte. Avancerad middag idag ska ni veta; Ugnstekt falukorv och makaroner...haha, riktig barnfamiljsmat.

Zeb och jag har även hunnit umgås med Micaela och Olli på förmiddagen/middagen, blev en promenad och sen fika på gotteriet. Men det här med att gå på fik med barn det är verkligen ingen bra idé. Usch vad tråkigt de tyckte det var och massa folk så jätte stimmigt var det med. Kanske lite fel tid av oss att gå mitt i lunch-tid men va fasiken. Nej, nästa gång är nog både jag och Micaela överens om att vi tar fikan i hemmamiljö.

Nu ska jag se om jag hinner surfa runt lite på datorn innan Zebbis vaknar. Han uppskattar nämligen INTE när mamma sitter vid datorn när han är vaken..
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0