Storhandling..

Jag gillar inte att åka och storhandla själv med Zeb, känner mig så stressad. Även att han nu kan sitta i den vanliga kundvagnen så litar jag inte riktigt på honom utan vill gärna ha en hand  på hans arm hela tiden. Men måste säga att det gick faktiskt riktigt bra idag. Så nu är kyslåp, skafferi och frys fulla igen och sist men inte minst blöjförådet. Glömde dock tvättlappar! Fattar inte hur jag kunde göra det menmen..

Idag har vi fördrivit dagen med barnmatskok. Gjorde en laxgryta till Zeb som var mycket uppskattat. Jag vet inte hur intresserade ni är? Vill ni ha recept så kan ni väl hojta till i kommentarsfältet. Tycker själv det är svårt att hitta bra recept på nätet. hmm, kanske skulle starta en barnmatsblogg? Nej, det har jag inte tid med men efterlyser verkligen en. Tycker alla recept man kommer in på när man googlar är så komplicerade eller så är de till äldre barn, jag menar man får ju inte göra så stor grej av det för då orkar man ju aldrig med att fixa hemmalagad mat till varje dag.

Nu ska jag umgås med min kära sambo som kom in från gräsklipperiet..
/Tina

Kommentarer
Postat av: Micaela

Hej tina jag är jätte intresserad av din laxgryta! och jag håller med letar också efter bra recept men verkar svårt att hitta.. som sagt mest recept för äldrebarnmat. Ska också tillaga lax ikväll.. Undra vad herrn tycker om det. Skriv gärna receptet :)

2011-06-20 @ 20:33:46 // URL: http://micaelahopstadius.blogspot.com
Postat av: Micaela

Hej tina jag är jätte intresserad av din laxgryta! och jag håller med letar också efter bra recept men verkar svårt att hitta.. som sagt mest recept för äldrebarnmat. Ska också tillaga lax ikväll.. Undra vad herrn tycker om det. Skriv gärna receptet :)

2011-06-20 @ 20:34:13 // URL: http://micaelahopstadius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0